Garanti ve İade Şartları
Spigen.com.tr adresimizden yapılan tüm online alışverişler için, yasal olarak teslimat sonrası 15 gün için geçerli olan ‘Sebep Göstermeksizin Cayma Hakkı’ bulunmaktadır.
Yetkili satıcılarımız üzerinden satın aldığınız ürünler için satıcıların kendi politikaları nedeniyle yetkili satıcılar ile iletişim kurmalısınız.Cayma hakkı kapsamında iade yada değişim talep edilen ürünlerin kullanılabilirliği yada yeniden satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.
İade taleplerinizi telefon yada e-mail yoluyla firmamıza ilettikten sonra, faturası ile birlikte fatura adresine Aras Kargo ile karşı ödemeli olarak kargolamanız gerekmektedir.
İade işlemleri eğer kredi kartı ile yapıldıysa eft ya da havale olarak değil, bankalar pos merkezinden yapılmaktadır. Bu işlemin süresi bankalar arası pos merkezindeki işlem yoğunluğuna ve yapılan provizyon anlaşmalarına göre değişebilmektedir. Sizden gelen iade taleplerini Spigen Türkiye aynı gün işleme almaktadır. Olası gecikmelerle karşılaşırsanız müşteri hizmetlerimizden referans numarasını alıp pos merkezlerinden sorgulatabilirsiniz.
İade işlemleri havale ve kapıda ödeme ile yapıldıysa iade eft yada havale olarak değil hediye çeki olarak iade edilmektedir.
Ürünün bize ulaştığından emin olmanız için sevkiyat ile takip numarası veya teslim onay seçeneklerini iade mailinize eklemelisiniz.